tisdag 17 maj 2016

Aningar

Jag anar någon slags molande värk till och från i nedre delen av magen.
Väldigt subtilt.

Ibland sticker det till i magen på olika ställen.
Kan ju va precis vad som helst men hoppas ju att det är vårt Frö som gror.

Idag är det en vecka sedan ägguttaget och befruktningen av embryot som är i min mage.
Fröt har bott i mig i fem dagar.

Kom igen nu kompis!
Vi hejar på dig.

Kunde aldrig tro att tiden skulle gå så långsamt även fast jag är i sluttampen på psykologikursen jag läser och köksbordet är fullt av forskningsrapporter och kladdiga anteckningar och tiden till att avsluta det arbetet är alldeles för knapp.

Till helgen kommer våra vänner från Bergen. Då får jag annat att tänka på men fasar redan inför nästa vecka då allt i skolan är klart och jag har en helt oplanerad vecka fram till den stora Testdagen.

Funderar på att renovera något eller typ be att få klippa svärföräldrarnas gräsmatta..

1 kommentar: